Powered by Blogger.

Thursday, December 26, 2013

DAYANA / / 0
QASEH GOLD



APAKAH ITU QASEH GOLD?
Minuman kesihatan berasaskan ramuan yang diiktiraf sebagai Makanan Sunnah seperti Kurma, Madu, Za’faran, Habbatus Sauda’, Buah Tiin, Zaitun & Air Zam-zam. Diperkaya dengan kehebatan herba tradisi seperti Gingko & Sireh. KINI DENGAN KHASIAT DELIMA & ARABIC GUM.

QASEH GOLD ada 3 jenis.
Qaseh Gold Adinda untuk perempuan, Qaseh Gold Kekanda untuk lelaki dan Qaseh Gold Junior untuk kanak-kanak. Kandungan makanan sunnah di dalam QGA & QGK keduanya sama, yang berbeza ialah herba khusus.


RUMUSAN TAMBAHAN KHUSUS UNTUK WANITA QASEH ADINDA:
Qaseh GOLD ADINDA dengan rumusan khas untuk golongan wanita diperkaya dengan herba khusus seperti Passiflora, Pegaga & Manjakani

RUMUSAN TAMBAHAN KHUSUS UNTUK LELAKI QASEH KEKANDA:
Qaseh GOLD KEKANDA dengan rumusan khas untuk golongan lelaki diperkaya dengan herba khusus seperti Guarana, Tribulus & Ashwaganda.

Jika termakan atau makan Qaseh tidak ikut jantina juga boleh kerana ia cuma herba tetapi untuk kesan kesihatan yang lebih baik sebaiknya makan ikut jantina. 

QASEH GOLD JUNIOR tiada herba, 8 makanan sunnah di dalamnya sama seperti yang dewasa dan ditambah bayam, badam dan kismis menjadikan 15 ramuan kesemuanya.

Rasa ketiga-tiga produk ini SANGAT SEDAP. Manis-manis buah hasil dari formulasi rumusannya. Tak kenal maka tak cinta.

QASEH GOLD bukanlah produk ajaib. Saya tidak berjanji bahawa anda akan hidup sehingga usia 120 tahun ataupun lebih jika anda mengamalkannya. Tetapi saya tidak pula  mengatakan bahawa ia adalah suatu perkara yang mustahil. Malahan, saya fikir ia sangat berkemungkinan berlaku - jika anda mengamalkan QASEH GOLD secara istiqomah sejak anda berusia 3 tahun! Namun semua itu pastinya dengan keizinan ALLAH SWT, kita hanya mampu merancang tetapi ALLAH SWT jua yang menentukan. Nikmat HIDUP, UMUR & KESIHATAN adalah hak ALLAH SWT.

Tetapi apa yang ingin saya kongsikan di sini adalah keberkesanan QASEH GOLD yang Insya-ALLAH boleh membantu anda dalam MENINGKATKAN KUALITI KEHIDUPAN seharian anda! Anda dapat menikmati KEHIDUPAN YANG LEBIH SIHAT dengan BUDI PEKERTI, JIWA, PERASAAN dan EMOSI yang lebih STABIL & TENANG! Sesungguhnya, inilah nikmat kesihatan yang perlu kita pelihara agar dapat membantu kita untuk terus dapat beribadat kepada ALLAH SWT dengan sempurna, Insya-ALLAH.


PENCEGAHAN adalah jauh lebih baik dari MERAWAT. KEBERKESANAN DAN TESTIMONI daripada ramai pengguna QASEH GOLD telah menjadikan saya lebih positif dan lebih yakin untuk berkongsikan akan kelebihan khasiat serta manfaatnya. Apatah lagi, QASEH GOLD adalah berasaskan pemakanan Sunnah yang penuh dengan keberkatannya. Mengamalkannya secara istiqomah bukan sahaja dapat membantu dalam meningkatkan tahap kesihatan sahaja, malahan kita turut mendapat ganjaran pahala, Insya-ALLAH.

Hubungi
SMS/Whatsapp - DAYANA - 0176950089
Dapatkan promosi terkini dengan 

DAYANA


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum faucibus luctus et ultrices.
Follow me @Bloggertheme9

0 comments:

Recent News