Powered by Blogger.

Thursday, December 26, 2013

DAYANA / / 0
Qaseh Gold disediakan dibawah piawaian IMP. Apakah IMP?

IMP adalah akronim kepada Islamic Manufacturing Practice yang bermaksud Amalan Pengilangan Islamik. Diwujudkan untuk pengusaha industri yang beragama Islam di atas kesedaran keperluan umat islam pada zaman ini kepada pemakanan yang suci dari aspek rohani dan jasmani.

KESUCIAN DARI ASPEK ROHANI bermaksud tangan-tangan yang mengusahakan produk adalah tangan Muslim. Mereka yang memahami dan terikat dengan Hukum-hukum Islam serta patuh kepada perintah Allah akan menambah keberkatan terhadap apa yang diusahakannya. Ini adalah kerana Nur Islam yang ada pada dirinya adalah nilai yang tidak terdapat pada pengusaha bukan Islam. Penghasilan produk daripada Muslim yang membaca Bismillah menambah kebaikan yang tidak ternilai disamping zat-zat lain seperti vitamin dan mineral dalam makanan itu sendiri.

KESUCIAN JASMANI pula merangkumi proses pembuatan yang mengikut syarak. Ia merangkumi 
penggunaan bahan mentah yang suci dari sumber-sumber yang haram, memelihara perkakasan yang digunakan daripada bercampur dengan unsur-unsur yang haram hingga kepada persekitaran industri yang tidak mengalunkan muzik-muzik yang menghayalkan.

RAHSIA UNTUK KEHIDUPAN LEBIH BAIK, BAHAGIA, HEBAT DAN BERKAT

Dapatkan stok QASEH GOLD anda sekarang untuk mulakan langkah penjagaan kesihatan anda sekeluarga, Insya-ALLAH..dengan izinNYA.

Hubungi
SMS/Whatsapp - DAYANA - 0176950089
Dapatkan promosi terkini dengan 'LIKE' page https://www.facebook.com/QasehGoldDayanaDamarury 

DAYANA


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum faucibus luctus et ultrices.
Follow me @Bloggertheme9

0 comments:

Recent News